Hoe kan je mensen met autisme nog beter helpen?

Nog wat extra vorming nodig?

Mogelijke onderwerpen:

 

  • Wat is autisme/autistisch denken?
  • Hoe kan ik mensen met autisme oplossingsgericht begeleiden?
  • Hoe kan ik nog meer emancipatorisch werken?
  • Hoe kunnen we onze voorziening nog meer autisme-vriendelijk maken?
  • Hoe gaan we om met probleemgedrag?
  • ...

Door de jaren heen mocht ik al verschillende vormingen verzorgen.

 

Zo werk (te) ik voor:

 

  • Instellingen voor mensen met een handicap, bv de Lovie, Groepubuntu,…
  • De GO-koepel onderwijs
  • Op verschillende scholen verzorgde ik een deel van een studiedag
  • Bij Korzybski-instituut geef ik les aan therapeuten in opleiding,…
  • Tegelijkertijd mocht ik met vele collega’s nadenken over concrete casussen in de vorm van inter- en supervisies.

Een concrete vraag?

 

Neem gerust contact met me op, dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn

Prijs op aanvraag