Hoe kan je mensen met autisme nog beter helpen?
Nog wat extra vorming nodig?
Mogelijke onderwerpen:
- Wat is autisme/autistisch denken?
- Hoe kan ik mensen met autisme oplossingsgericht begeleiden?
- Hoe kan ik nog meer emancipatorisch werken?
- Hoe kunnen we onze voorziening nog meer autisme-vriendelijk maken?
- Hoe gaan we om met probleemgedrag?
- ...
Door de jaren heen mocht ik al verschillende vormingen verzorgen.
Zo werk (te) ik voor:
- Instellingen voor mensen met een handicap, bv de Lovie, Groepubuntu,…
- De GO-koepel onderwijs
- Op verschillende scholen verzorgde ik een deel van een studiedag
- Bij Korzybski-instituut geef ik les aan therapeuten in opleiding,…
- Tegelijkertijd mocht ik met vele collega’s nadenken over concrete casussen in de vorm van inter- en supervisies.